Dzisiaj jest: 16/11/2018
Bankowość internetowa
Dodany 2018-03-20 11:30:09
Szanowni Klienci informujemy, że w związku z pracami serwisowymi w nocy z 21 na 22 marca 2018 r. mogą nastąpić przerwy w swobodnym dostępie do usług Hexa Banku Spółdzielczego przez kanały bankowości internetowej.
W związku z nieustającymi atakami hakerskich grup przestępczych na bankowość internetową implementujemy w naszym oprogramowaniu coraz to nowsze i bardziej zaawansowane rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa weryfikujące m.in. autentyczność stron wyświetlanych na komputerach Klientów banku. W momencie jakiejkolwiek modyfikacji strony będącej wynikiem umieszczenia nieautoryzowanego kodu przez złośliwe oprogramowanie zainstalowane na komputerze Klienta, dostęp do bankowości internetowej będzie utrudniony lub niemożliwy.
Problemy z logowaniem się do bankowości internetowej (tzw. białe ekrany), mogą świadczyć o próbach nieautoryzowanego dostępu do Internet Bankingu. By wyeliminować te podejrzenie prosimy wszystkich Klientów aby przeprowadzili poniższe działania:
  1. Sprawdzenie aktualności programu antywirusowego. Posiadając aktualną wersję przeskanowanie komputera.
  2. Sprawdzenie czy strona nie została zablokowana przez program blokujący np. Adblock.
  3. Sprawdzenie, czy strona działa na innej przeglądarce.
  4. Sprawdzenie, czy można zalogować się z innego komputera
  5. W przypadku dalszej niedostępności usługi Internet Bankingu należy skontaktować się z bankiem.
Ponadto informujemy, iż stare systemy operacyjne (np. Windows XP) nie spełniają podstawowych wymogów bezpieczeństwa w związku z czym bankowość internetową należy uruchamiać jedynie na systemach operacyjnych z aktualnym wsparciem producenta.
 
2018 © HEXA BANK Spółdzielczy realizacja zacharzewski.net
Serwis hexabank.pl używa plików cookies. Brak zmian ustawień przegldarki oznacza zgodę na ich użycie. Dowiedz się więcej.