Dzisiaj jest: 18/11/2018
Komunikat – karty płatnicze
Dodany 2014-12-16 11:12:49
W związku z planowanym wdrożeniem w styczniu 2015 r. portalu kartowego, posiadacze kart płatniczych proszeni są o dokonywanie w placówkach banku aktualizacji podanych do kontaktu numerów telefonów komórkowych.
 
Uprzejmie informujemy o wdrożeniu nowych funkcjonalności kartowych będących przede wszystkim odpowiedzią na rekomendację Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego dotyczącą płatności internetowych.
Nowe usługi udostępnione zostaną Klientom Banku poprzez dedykowany portal www. Dostęp do portalu otrzyma każdy posiadacz karty płatniczej identyfikujący się numerem PESEL (w przypadku rezydentów) lub drugim identyfikatorem Klienta (w przypadku obcokrajowców) zapisanym w systemie kartowym zrzeszenia.
W pierwszej kolejności w ramach portalu www udostępnione zostaną Klientom usługi rekomendowane przez UKNF. Zaliczamy do nich:
1.    3D-Secure (Verified by VISA) – funkcjonalność umożliwiająca dodatkowe zabezpieczenie transakcji internetowej (np. zakup na Allegro.pl) poprzez dodatkową identyfikację właściciela karty przy użyciu jednorazowego kodu SMS wysyłanego na nr telefonu komórkowego Klienta zarejestrowanego w usłudze.
2.    PIN Change – usługa polega na umożliwieniu Posiadaczowi karty zmiany nadanego przez Bank kodu PIN lub kodu startowego do karty płatniczej.
3.    Zastrzeżenie kart – opcja umożliwiająca trwałą zmianę statusu karty w systemach kartowych Zrzeszenia w przypadku jej utraty, kradzieży lub sprzeniewierzenia.
Dodatkowo w ramach portalu www, po wdrożeniu ww. funkcjonalności, udostępnione zostaną Klientom takie usługi, jak:
4.    Elektroniczny portfel (V.me by Visa) – funkcjonalność eliminująca konieczność każdorazowego wprowadzania przez posiadacza karty danych kartowych w trakcie dokonywania zakupów w sklepach internetowych.
5.    Przelew z karty (Visa VPP – P2P) – usługa umożliwiająca zarejestrowanemu użytkownikowi karty Visa dokonanie przelewu środków pieniężnych z karty płatniczej Visa na rzecz dowolnego użytkownika karty Visa w Europie.
Poprzez portal www możliwa będzie m.in. rejestracja Klienta w usłudze.
Kluczowym czynnikiem umożliwiającym korzystanie przez Klienta z portalu www jest aktualność nr telefonu zapisanego w systemie kartowym Banku. W związku z powyższym prosimy o weryfikację zgodności numerów telefonów i ewentualną modyfikację.
 
2018 © HEXA BANK Spółdzielczy realizacja zacharzewski.net
Serwis hexabank.pl używa plików cookies. Brak zmian ustawień przegldarki oznacza zgodę na ich użycie. Dowiedz się więcej.