Proces umarzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.

Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy. 

Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:

  • zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
  • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
  • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
  • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.

Jak złożyć wniosek o umorzenie w ramach Tarczy Finansowej PFR?

Kursy walut

Waluta
KURS ŚREDNI
USDUSD3,8485
EUREUR4,5555
CHFCHF4,2454
GBPGBP5,3553
Data publikacji: 2021-08-05 Źródło: NBP

Wskaźnik Kosztu Finansowania (WKF)

Data WKF1M3M6M1R
2021-08-030.060.120.180.24


Centrala w Piątnicy

ul. Stawiskowska 30
18-421 Piątnica Poduchowna

tel.: 86 219-13-70
fax: 86 216-52-04

e-mail: sekretariat@hexabank.pl

Pobierz aplikację mobilną

HexaBank
NaszBank
2021 © HEXA BANK Spółdzielczy