BLIK już dostępny w aplikacji mobilnej HexaBank!

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej HexaBank

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji HexaBank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do swojej bankowości internetowej. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku.

Jak aktywować BLIKA?

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej HexaBank i w prawym dolnym rogu kliknij Ustawienia
  2. Z listy, która się wyświetli wybierz Ustawienia BLIK
  3. Kliknij w suwak aby aktywować funkcjonalność (kolor suwaka zmieni się z szarego na czerwony)
  4. Zapoznaj się z regulaminem i wskaż rachunek do obciążeń z tytułu transakcji BLIK
  5. Zatwierdź włączenie usługi klikając na Zapisz a następnie kodem e-PIN i postępuj zgodnie z krokami na ekranie

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej HexaBank
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej HexaBank
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej HexaBank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

 

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej HexaBank
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację HexaBank
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją HexaBank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja HexaBank. 

Kursy walut

Waluta
KURS ŚREDNI
USDUSD3,9256
EUREUR4,6012
CHFCHF4,2494
GBPGBP5,3605
Data publikacji: 2021-09-23 Źródło: NBP

Wskaźnik Kosztu Finansowania (WKF)

Data WKF1M3M6M1R
2021-09-220.040.110.240.25


Centrala w Piątnicy

ul. Stawiskowska 30
18-421 Piątnica Poduchowna

tel.: 86 219-13-70
fax: 86 216-52-04

e-mail: sekretariat@hexabank.pl

Pobierz aplikację mobilną

HexaBank
NaszBank
2021 © HEXA BANK Spółdzielczy