Dodatkowy termin dla MŚP rozliczających Tarczę Finansową 2.0

15 stycznia br. minął termin rozliczenia subwencji finansowej dla małych i średnich firm (MŚP) w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. W toku weryfikacji złożonych do tej pory formularzy okazało się, że niektóre firmy popełniły w nich błędy, np. załączając niepoprawne pliki JPK albo nie załączając ich wcale. W związku z tym PFR, w porozumieniu z bankami, wyznaczył dodatkowy termin na składanie korekt/wniosków w dniach 18-23 stycznia br. Umożliwi to korektę poprzez ponowne złożenie wniosku firmom, które popełniły błędy w rozliczeniu oraz ewentualnie złożenie wniosku firmom, które spóźniły się z rozliczeniem.

Jeśli złożyłeś formularz oświadczenia, ale nie otrzymałeś potwierdzenia jego poprawności, sprawdź w dniach od 18 do 19 stycznia br. w swoim banku, w którym rozliczałeś subwencję finansową, czy wymagane są od Ciebie dodatkowe działania lub ponowne złożenie formularza. Jeśli okaże się, że popełniłeś błąd, będziesz mógł złożyć korektę.

Po 23 stycznia br. jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia w tym zakresie będą niemożliwe dla MŚP, a brak rozliczenia lub niepoprawność złożonych plików JPK będzie wiązać się z koniecznością zwrotu całości otrzymanej subwencji.

 

Kursy walut

Waluta
KURS ŚREDNI
USDUSD4,4785
EUREUR4,6724
CHFCHF4,4582
GBPGBP5,4799
Data publikacji: 2022-05-16 Źródło: NBP

Wskaźnik Kosztu Finansowania (WKF)

Data WKF1M3M6M1R
2022-05-132.322.062.632.66


Centrala w Piątnicy

ul. Stawiskowska 30
18-421 Piątnica Poduchowna

tel.: 86 219-13-70
fax: 86 216-52-04

e-mail: sekretariat@hexabank.pl

Pobierz aplikację mobilną

HexaBank
NaszBank
2022 © HEXA BANK Spółdzielczy