Skip to main content

Aktywuj usługę „Mój Rachunek”

16.07.2019

Hexa Bank Spółdzielczy wdrożył nową usługę "Mój Rachunek". 

Zachęcamy do uruchomienia usługi w bankomacie. Usługę uruchamia się samodzielnie i jednorazowo. Zmiany mają na celu podniesienie bezpieczeństwa realizowanych transakcji w bankomatach i udostępnienie Państwu nowych usług, takich jak np. wpłaty we wpłatomacie bezpośrednio na rachunek czy możliwość opłacenia faktur bez konieczności stania w kolejce!

Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?

  1. Po włożeniu karty do bankomatu i wybraniu języka polskiego należy wprowadzić PIN.
  2. Po wejściu w „dostępne operacje” należy wybrać funkcję „Odblokuj PIN”
  3. Następnie w widocznym ekranie wybieramy opcję „Aktywuj usługę Mój rachunek”
  4. System poprosi o ustalenie dodatkowego hasła/pinu do rachunku (4 cyfry). Hasło to, podobnie jak PIN do karty, nie powinno być udostępnianie nikomu na zewnątrz.
  5. Po dwukrotnym wprowadzeniu 4 cyfrowego hasła do rachunku należy wybrać „Akceptuj”.

Od teraz po włożeniu karty do bankomatów naszego banku należy wybierać opcję „Mój rachunek” i podawać ustalone wcześniej hasło do rachunku. Po wybraniu tej opcji dostępne są usługi banku w bankomacie.

Usługa dostępna w bankomatach:

  • ul. Stawiskowska 30, 18-421 Piątnica Poduchowna
  • ul. Wiejska 4, 18-520 Stawiski
  • Pl. Kpt Raginisa 32, 18-430 Wizna
  • ul. Szosa Zambrowska 1, 18-400 Łomża
  • Aleja Legionów 60 B, 18-400 Łomża