Hexa Bank Spółdzielczy wdrożył nową usługę "Mój Rachunek".
Zachęcamy do uruchomienia usługi w bankomacie. Usługę uruchamia się samodzielnie i jednorazowo. Zmiany mają na celu podniesienie bezpieczeństwa realizowanych transakcji w bankomatach i udostępnienie Państwu nowych usług, takich jak np. wpłaty we wpłatomacie bezpośrednio na rachunek czy możliwość opłacenia faktur bez konieczności stania w kolejce!
Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?
- Po włożeniu karty do bankomatu i wybraniu języka polskiego należy wprowadzić PIN.
- Po wejściu w „dostępne operacje” należy wybrać funkcję „Odblokuj PIN”
- Następnie w widocznym ekranie wybieramy opcję „Aktywuj usługę Mój rachunek”
- System poprosi o ustalenie dodatkowego hasła/pinu do rachunku (4 cyfry). Hasło to, podobnie jak PIN do karty, nie powinno być udostępnianie nikomu na zewnątrz.
- Po dwukrotnym wprowadzeniu 4 cyfrowego hasła do rachunku należy wybrać „Akceptuj”.
Od teraz po włożeniu karty do bankomatów naszego banku należy wybierać opcję „Mój rachunek” i podawać ustalone wcześniej hasło do rachunku. Po wybraniu tej opcji dostępne są usługi banku w bankomacie.
Usługa dostępna w bankomatach:
- ul. Stawiskowska 30, 18-421 Piątnica Poduchowna
- ul. Wiejska 4, 18-520 Stawiski
- Pl. Kpt Raginisa 32, 18-430 Wizna
- ul. Szosa Zambrowska 1, 18-400 Łomża
- Aleja Legionów 60 B, 18-400 Łomża