Skip to main content

Koronawirus. Informacje dla Klientów

12.03.2020

Komunikat Zarządu Hexa Banku Spółdzielczego

Szanowni Państwo,

w związku z rozpowszechnianiem się koronawirusa, podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników oraz dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów naszego Banku.

ZALECENIA W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM

Zwracamy się z prośbą o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum. W zastępstwie osobistych wizyt w Oddziale, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami - telefonicznego lub mailowego (dane kontaktowe).Ponadto rekomendujemy:
• realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną.
• wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

DOSTĘPNOŚĆ ODDZIAŁÓW

W związku z zamknięciem siedziby Starostwa Powiatowego w Łomży zamknęliśmy na ten czas, znajdujący się w budynku Punkt Obsługi Klienta (ul. Szosa Zambrowska 1, 18-400 Łomża).

W związku z problemami kadrowymi wynikającymi z epidemii koronawirusa i brakiem możliwości zapewnienia minimalnej obsady pracowników w I Oddziale w Białymstoku (ul. Grochowa 2 lok. 27), Zarząd podjął decyzję o zamknięciu w/w placówki od dnia 26.03.2020 r. do odwołania. Obsługę gotówkową klientów przejmuje II Oddział w Białymstoku, ul. Fabryczna 4 lok. 0d.

Pozostałe placówki, na chwilę obecną, otwarte są w standardowych godzinach pracy. Wszelkie zmiany będziemy komunikowali aktualizując poniższy wpis.

DZIAŁANIA POMOCOWE DLA KLIENTÓW

Informujemy, że pracujemy nad wdrożeniem mechanizmów umożliwiających zawieszenie spłaty kredytów (zastosowanie tzw. wakacji kredytowych) dla Klientów indywidualnych i przedsiębiorstw. Opcja zawieszenia spłaty kredytu będzie dostępna dla Klientów, którzy uzasadnią konieczność odroczenia/zawieszenia spłaty kredytu ich sytuacją finansową spowodowaną pandemią koronawirusa. Będziemy na bieżąco informować o przygotowanych rozwiązaniach na stronie internetowej Banku.

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów w Oddziałach naszego Banku. Liczymy na Państwa zrozumienie oraz zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

Zarząd Hexa Banku Spółdzielczego