Skip to main content

Koronawirus. Informacje dla Klientów AKTUALIZACJA

02.04.2020

Komunikat Zarządu Hexa Banku Spółdzielczego

Szanowni Państwo,

w związku z rozpowszechnianiem się koronawirusa, podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników oraz dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów naszego Banku.

ZALECENIA W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM

Zwracamy się z prośbą o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum. W zastępstwie osobistych wizyt w Oddziale, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami - telefonicznego lub mailowego (dane kontaktowe).

Ponadto rekomendujemy:
• realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną.
• wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

DOSTĘPNOŚĆ ODDZIAŁÓW

W związku z zamknięciem siedziby Starostwa Powiatowego w Łomży zamknęliśmy na ten czas, znajdujący się w budynku Punkt Obsługi Klienta (ul. Szosa Zambrowska 1, 18-400 Łomża).

W związku z problemami kadrowymi wynikającymi z epidemii koronawirusa i brakiem możliwości zapewnienia minimalnej obsady pracowników w I Oddziale w Białymstoku (ul. Grochowa 2 lok. 27), Zarząd podjął decyzję o zamknięciu w/w placówki od dnia 26.03.2020 r. do odwołania. Obsługę gotówkową klientów przejmuje II Oddział w Białymstoku, ul. Fabryczna 4 lok. 0d.

W związku z nowymi zarządzeniami wprowadzonymi przez Radę Ministrów RP, od 1 kwietnia 2020 roku pomiędzy godz. 10.00 a 12.00 w Oddziałach naszego Banku obsługujemy przede wszystkim seniorów powyżej 60 roku życia.

Wewnątrz Oddziału może przebywać maksymalnie trzy osoby. W przypadku wizyty w Oddziale prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych Klientów.

Od poniedziałku 6 kwietnia 2020 r. wszystkie Oddziały Banku obsługują Klientów w godzinach 8:30-15:00.

Wszelkie zmiany będziemy komunikowali aktualizując poniższy wpis.

DZIAŁANIA POMOCOWE DLA KLIENTÓW

Informujemy, że przyjmujemy wnioski Klientów o odroczenie płatności rat kapitałowych/kapitałowo-odsetkowych (zastosowanie tzw. wakacji kredytowych) w udzielonych przez Bank kredytach wobec Kredytobiorców, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z epidemią koronawirusa. Udostępniliśmy możliwości złożenia wniosku o odroczenie spłaty kredytu za pośrednictwem formularza dostępnego w bankowości internetowej.

W menu bocznym należy wybrać sekcję „Wnioski”, a następnie wybrać wniosek o nazwie „Wniosek covid-19”.

Klienci, którzy już złożyli wniosek osobiście lub drogą mailową, nie muszą składać go powtórnie. W przypadku chęci korekty złożonego wniosku lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów w Oddziałach naszego Banku. Liczymy na Państwa zrozumienie oraz zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

Zarząd Hexa Banku Spółdzielczego