Skip to main content

Przelew na telefon BLIK już dostępny w aplikacji mobilnej HexaBank!

03.02.2022

Szanowni Państwo, informujemy, że przelew na telefon BLIK jest już dostępny w aplikacji mobilnej HexaBank!

Jak aktywować BLIKA na telefon?

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej HexaBank i w prawym dolnym rogu kliknij Ustawienia
  2. Z listy, która się wyświetli wybierz Przelew na telefon BLIK (jeśli nie pojawi się kafelek należy zainstalować nową wersję aplikacji mobilnej HexaBank)
  3. Kliknij w suwak aby aktywować funkcjonalność „Oznacz użytkowników na telefon BLIK” (kolor suwaka zmieni się z szarego na czerwony)
  4. Kliknij w suwak aby aktywować funkcjonalność „Odbieranie przelewów na telefon BLIK” (kolor suwaka zmieni się z szarego na czerwony)
  5. Zatwierdź włączenie usługi kodem e-PIN i postępuj zgodnie z krokami na ekranie