Szanowni Państwo,
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.
Termin |
Funkcjonalność / usługa |
Jakie ograniczenia wystąpią w usługach? |
W sobotę 22.06.2024 w godzinach 06:00-12:00 |
Moje ID |
Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp. |
BLIK – transakcje |
Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach |
|
Przez cały weekend od 21.06.2024r., godz. 17:00 do 24.06.2024r., godz. 6:00 |
BLIK – przelewy na telefon |
Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon |
Przelewy Elixir |
Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych |
|
Transakcje walutowe |
Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut |
|
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee |
Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+ |
Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.
Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.
Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Hexa Banku Spółdzielczego