Skip to main content

Szybkie blokowanie dostępu do rachunków.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Szybkie blokowanie dostępu do rachunków.

    BLOKOWANIE DOSTĘPU DO INTERNETOWEGO RACHUNKU PRZEZ KLIENTA

    Wysłanie wiadomości SMS na numer SMS Bankingu +48 723 991 050 o treści:

    • BI#identyfikator, gdzie BI – to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Bankingu. Program zweryfikuje, czy podany identyfikator jest powiązany z numerem telefonu (w Internet Bankingu, SMS Bankingu, danych osobowych). W przypadku istniejącego powiązania dostęp jest blokowany i odsyłany odpowiedni komunikat do Klienta,
    • BI#identyfikator#PESEL - gdzie BI – to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Bankingu. SMS blokuje dostęp z dowolnego telefonu.

    Uwaga: działanie blokowania jest niezależne od posiadania przez klienta usługi SMS Bankingu i ustawionej uproszczonej składni zapytań.

    1. W zakładce Ustawienia -> Kanały dostępu (w serwisie klienta) używając przycisku Zablokuj. Zablokowaną w ten sposób usługę może odblokować operator w banku lub sam klient przed opuszczeniem okna z wymienionym menu, używając przycisku Aktywuj wyświetlonym przy zablokowanej usłudze.